آخرین اخبار

یاسوج‌ گردی خبرنگاران و دانشجویان+فیلم

در یکی از اقدامات خوب بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد جمعی از خبرنگاران و دانشجویان عضو بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از طرح‌های تولیدی استان بازدید کردند.

اشتراک گذاری
14 آذر 1402
کد مطلب : 10057

خبرگزاری فارس- ترنم بهنیا- بیش از یک دهه است که رهبر انقلاب فرمان نوروزی خود را حول حوزه‌های اقتصادی به خصوص تولید و اشتغال متمرکز کرده‌اند.

رهبر معظم انقلاب در همه این سال‌ها سفارش موکد داشتند که بیش از هر چیز همه از مسئولان دولتی گرفته تا بخش خصوصی و سپاه و بسیج و اقشار مردمی و البته خبرنگاران که شامل این فرمایشات می‌شوند به حوزه تولید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اما استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های با ظرفیت بسیار بالا در کشور به شمار می‌رود که از هر حیث برای کمک به تولید کشور دارای ظرفیت است و استعدادهای انسانی فراوانی دارد که می‌توانند این ظرفیت‌ها را از قوه به فعل درآورند.

استان کهگیلویه و بویراحمد آنچنان که در آمارهای رسمی اعلام شده بخش زیادی از نفت صادراتی کشور را تامین می‌کند قسمت عمده‌ای از روان آب‌های کشور نیز سرچشمه از کهگیلویه و بویراحمد می‌گیرند و این استان به تنهایی به اندازه ۶۰ درصد کشورهای اروپایی دارای رویشگاه‌های گیاهان دارویی است.

با همه این ظرفیت‌ها می‌بایست استان رشد و توسعه بیشتری پیدا می‌کرد اما به دلایل مختلف کهگیلویه و بویراحمد از قافله توسعه عقب افتاده که برای رسیدن به استان‌های برخوردار و توسعه یافته عزم همه اقشار از جمله خبرنگاران و به ویژه خبرنگاران بسیجی را می‌طلبد.

نکته مهم اینکه در طول سال‌های اخیر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت عملیاتی در میدان قرار داشته و با مدیریت خوش فکر و توسعه نگر توانسته جذب حداکثری خبرنگاران را داشته باشد.

بسیج رسانه به یقین یکی از اقشار بسیج به شمار می‌رود که بسیاری از اهداف مد نظر آن تحقق یافته است.

در یکی از اقدامات خوب بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد جمعی از خبرنگاران و دانشجویان عضو بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از طرح‌های تولیدی استان بازدید کردند.

این اردو با مشارکت بنیاد ملی نخبگان، بسیج رسانه، دانشگاه یاسوج، پارک علم و فناوری، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

هدف از این اردو، آشنایی بیشتر سه قشر اثرگذار استان از آخرین وضعیت پیشرفت کارخانه ها و شرکت های تولیدی استان بود‌.

در این بازدید خبرنگاران بیش از پیش با ظرفیت‌های اقتصادی استان آشنا شدند و البته با برخی تنگناها و مشکلات پیش پای حوزه اقتصادی استان نیز به صورت ملموس آشنا شدند.

پایان پیام/

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =